Nastup si! MENU

Pracovník oddělení zákaznické podpory

 

Náplň práce:

  • Poskytování poprodejní podpory zákazníkům
  • Přijímání a zpracování zákaznických objednávek na změnu/výměnu/opravu částí zakoupeých výrobků
  • Poskytování podpory zákazníkům v oblasti technické dokumentace a detailních informací o stavu objednávek, přepravě apod.
  • Zadávání nákupních/výrobních požadavků přišlušnému oddělení
  • Vedení stavu a reporting aktuálních i uzavřených objednávek
  • Aktivní vytváření a zasílání nabídek zákazníkům
  • Práce v ERP systému Infor LN
  • Plnění dalších ad hoc úkolů zadaných nadřízeným

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními zákazníky telefonicky, e-mailem)
  • Dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint)
  • Předchozí praxe v administrativě nebo obchodu alespoň 1 rok
  • Schopnost orientovat se v technických podkladech
  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Schopnost a ochotu rychle se učit
  • Flexibilní, empatickou osobnost, týmového hráče

Nabízíme:

  • Zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti se zajištěnou budoucností
  • Možnost získávat nové zkušenosti v atraktivním prostřední leteckého průmyslu
  • Moderní pracovní prostředí, mladý dynamický kolektiv, rozmanitou práci
  • Individuálně zaměřené jazykové a profesní vzdělávání
  • Bonusy/prémie, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, zaměstnanecký program Kafetéria, aj.

 

 

Informace o zaměstnavateli

ZODIAC GALLEYS EUROPE S.R.O.
Univerzitní 34, Plzeň – Borská pole

 

 

Máš zájem o tuto pozici?

Dej nám vědět! Vyplň prosím tento formulář, zavolej nám na +420 377 664 209
nebo napiš na prace@delamedoletadel.cz

Připoj svůj životopis

Přetáhněte sem nebo klikněte na Procházet

Chybí ti životopis? Využij náš vzor

 

 

© 2017 ZODIAC GALLEYS EUROPE S.R.O.
Univerzitní 34, Plzeň – Borská pole
+420 377 664 209
prace@delamedoletadel.cz
Vytvořeno v Beneš & Michl